onsdag 6 juni 2012

Tro inte att jag har glömt

Jag har ju meddelat att efter Albins 1 årskalas blir det inget mera bloggande. Jag ska skriva ihop en sammanfattning av vad han har lärt sig detta år och eventuellt lite om vad jag har lärt mig. Sen har jag inte bestämt om och i så fall när jag tänker ta bort bloggen från nätet. Min plan är att jag ska göra en bok av bloggen så småningom, men jag vill inte att allt material ska finnas tillgängligt för alla. Fram till och med december kommer jag behöva använda all min tid och kraft åt att skriva min doktorsavhandling och vara med min fina familj. Jag vet att ni som följt bloggen finns där ute, även om ni inte kommenterar så ofta. Jag hoppas att den varit till glädje för er och att ni lärt känna oss lite bättre. Det känns vemodigt att lägga ner, men också nödvändigt just nu. Det kanske dyker upp en ny blogg senare, men det vet vi inget om just nu! Tänk att i augusti är det 5 år sedan jag och Tobbe träffades i Sandhamn för första gången! Att vi sedan satt med Hilda i vårt nybyggda hus drygt nio månader senare känns lite som en saga. En spännande och omtumlande saga!

Inga kommentarer: